خرید Autodesk AutoCAD P
 
ایران مارکت
فروشگاه اینترنتی
شنبه 10 تير 1391برچسب: خرید,Autodesk,AutoCAD,amp,ID,bit, :: 23:19 ::  نويسنده : imc

Autodesk AutoCAD P&ID  2011 32bit


خرید Autodesk AutoCAD P&ID 2011 32bit


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته صنایع

اتوکد لوله کشی و تاسیسات Autodesk AutoCAD P&ID 2011 32bit
بسیار سریع تر و آسانتر با نرم افزار لوله کشی و تاسیسات Autodesk AutoCAD P&ID 2011 32bit
معرفی کلی و خلاصه نرم افزار :
به وجود آوردن ، ویرایش و اعمال تغییرات ، نمایش و مدیریت لوکشی و لوله بندی و تاسیسات وابسته به آن به وسیله اتوکد لوله کشی و ایجاد تاسیسات Autodesk AutoCAD P&ID 2011 که P&ID مخفف piping and instrumentation diagrams بوده و به لوله کشی و تاسیسات فرایندی پتروشیمی از قبیل برجهای تقطیر ، مخازن تحت فشار و.. گفته می شود . این نرم افزار یکی از جدید ترین و آخرین محصولات تخصصی شرکت طراحی و نقشه کشی اتودسک توکد در طراحی و نقشه کشی صنعتی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی می باشد . این نرم افزار در استفاده بسیار ساده و دارای محیط آشنایی برای طراحان و مهندسین است محیط و ابزار آشنای نرم افزار اتودسک اتوکد و صنعت لوله کشی نفت و گاز ، بنابراین تیم طراحی می تواند به راحتی وبه سرعت استفاده از این نرم افزار را با حداقل آموزش آغاز نماید . اتوکد AutoCAD P&ID طراحی را به صورتی روشی خودکار و راحت ارائه نموده است و با ایجاد ابزارهای ساده برای ویرایش ، گزارش گیری ، به اشتراک گذاری و ارائه یک طرح معتبر و اسناد و مدارک آن در هر پروژه ای ، می توان بسیار ساده تر آغاز به طراحی نمود و آن را به اجرا گذاشت . با استفاده از این نرم افزار می توان طراحی تایسسات پتروشیمی و صنایع شیمیایی و انتقال نفت و گاز و.. را به خوبی بررسی ، معایب آن را بر طرف نموده و طرحی بسیار بهتر و کامل ترتهیه نمود . همچنین این نرم افزار کمک بسیار سودمندی در عملیات اجرایی و مدیریت پیاده سازی اینگونه طرح ها می باشد . با استفاده از این نرم افزار و تهیه نقشه ، اسناد و گزارش های اجرایی بسیار بهتر با کیفیت و زودتر چنین طرح هایی به اتمام می رسد . اتوکد لوله کشی AutoCAD P&ID جزئی از اتوکد طراحی تاسیسات پتروشیمی AutoCAD Plant 3D و جزئی از مجموعه اتوکد طراحی و طرح ریزی واحد های صنعتی AutoCAD Plant Design Suites می باشد . در صورت استفاده از این نرم افزارهای تمام امکانات اتوکد لوله کشی در آنها موجود است .



امکانات و توانایی های نرم افزار :
1- مدیریت اطلاعات و تغییرات ، مهندسین می توانند اطلاعات پروژه های نفت و گاز را مدیریت و تغییرات و نمایش آنها را مدیریت نمایند ، مانند اجازه دادن به تغییرات طرح و همچنین نظارت بر اجرای درست و صحیح طرح با اطلاعات صحیح و طراحی شده .
2- پویا و فعال بودن طرح ، قسمت ها و فرایند ها به صورت منفرد و گروهی ، قابلیت کپی ، انتقال و باز سازی گروهی قسمتی یا جزئی از طرح ، به عنوان مثال می توان یک سیستم ذخیره ، یا یک چرخه انتقال یا خنک کننده را یکبار طراحی و در دیگر قسمتهای طرح همان یک قسمت را کپی و تکثیر نمود – منفرد یا کل تاسیسات آن قسمت –
3- داشتن انواع مواد و نشانه ها و شکل ها برای استفاده در طراحی و نقشه کشی صنعتی مخصوص صنایع نفت و گاز ، پتروشیمی و.. تمام استاندارد های بین المللی نظیر PIP, ISA, JIS, ISO/DIN در آن موجود است . استانداردهای ایجاد و استفاده خطوط انتقال نقت و گاز انگلستان ، آمریکا ، ژاپن و استاندارد های ایزومتریک و صنعتی آلمان و..
4- قابلیت یادداشت گذاری ، اضافه نمودن اطلاعات فنی و مشخصات ویژه به هر بخش یا گروه از طرح ، توانایی مدیریت جزئیات با استفاده از جدول توضیحات و مشخصه های قسمت ها و.. مثلا می توان برای یک مخزن توضیحات ویژه در طراحی ، ساخت یا استفاده لحاظ نمود و در پایان کل یادداشت ها و جدول مشخصات ویژه و..را برای پیمانکاران و مجریان طرح گزارشگیری یا همرا طرح و اسناد آن ارائه نمود .
5- توانایی گزارش گیری .و ایجاد اسناد و مکاتیبات فنی ، تخصصی به انواع فرمت ها و مشخصه ها ، می توان قسمت یا جزئی را با مشخصات و جزئیات مورد نیاز یکی یا چند بخش را تهیه نمود مثلا می توان خطوط لوله گرم یا فقط فهرست پمپ ها یا خطوط خروجی محصول و.. را گزارشگیری نمود .
6- نمایش بهتر معایب و خطاها ، با نمایش خوب طرح و سه بعدی آن می توان بسیار ساده به معایب پی برده و رفع نقص نمود ، سهولت بررسی و چک نمودن برای ارائه طرحی بهتر با حداقل تغییرات در آینده و بدون بی دقتی و زیان های ناشی از آن ، مثلا بسیار راحت برخورد لوله ها و مسیرهای آنها بررسی و بهینه می شوند .

سیستم مورد نیاز :
سیستم عامل : ویندوز های ایکس پی ، سون ویستا 32 و 64 بیتی برای ویندوز ویستا سرویس پک 1SP1 , لازم و برای ویندوز ایکس پی Windows XP 32bit SP3 , Windows XP 64bit SP2 باید باشد . توجه بر روی ویندوزهای مجانی نسخه خانگی Home Edition که بیشتر به صورت مجانی بر روی لپ تاپ ها نصب شده است قابل استفاده نمی باشد .
پردازنده ، CPU پردازنده ای نسل 4 برای ویندوز های جدید سون Seven 7, Vista و ویستا حداقل پردازنده 3.0GHz و بالاتر و برای ویندوزهای نسل قدیم 1.6GHz دو هسته ای ، و بالاتر تذکر برای نصب یک نرم افزار از خانواده اتودسک بر روی سیستم عامل های ویندوز سون و ویستا Seven Vista 7 پردازنده و رم بالاتری نیاز است ولی همان برنامه با میزان رم و پردازنده پایین تر بر نسخه های ویندوز ایکس پی XP با رم و پردازنده کمتر قابل نصب و استفاده است .
2 گیگابایت حافظه جانبی رم 2 GB RAM – بهتر است از 3.0 گیگابایت استفاده شود .
1.8 گیگابایت فضای خالی بر روی هارد دیسک جدا از نصب برنامه 1.8 گیگ فضای خالی برای نصب در صورت انتخاب کلیه کتابخانه مواد و استانداردها فصای 3 گیگابایت نیاز است .
کارت گرافیک خوب سه بعدی با رنگ حقیقی و کیفیت بالا ، اینترنت اکسپلور 7 و بالاتر

نام کامل محصول : Autodesk AutoCAD P&ID 2011 32bit
حجم و تعداد : 1 DVD رایت ، کپی شده بر روی بهترین انواع DVD
توضیحات : بر روی ویندوزهای جدید و قدیم XP , Seven 7 Vista نصب می گردد .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 6,000 تومان

درصد :10

خرید Autodesk AutoCAD P&ID  2011 32bit



خرید آزمونهای دانش پذیری فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور-زمین شناسی-چینه شناسی و فسیل شناسی
خرید عطر کنزو وایت زنانه بصورت صد درصد خالص
خرید نگشتر ماه تولد متولدین ماه فروردین/اصل
خرید کارتون سندباد و علی بابا: اورجینال


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید
آخرین مطالب

نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 165
بازدید دیروز : 201
بازدید هفته : 388
بازدید ماه : 366
بازدید کل : 54563
تعداد مطالب : 875
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1